CZ | EN | RU

Cenu za nejlepší prezentaci si z konference Marketing Identity odváží Ing. Eva Jaderná, Ph.D. z Katedry marketingu a managementu

11/8/2018
​Ve dnech 6. – 7. listopadu 2018 proběhl na zámku ve slovenské Smolenici 15. ročník mezinárodní vědecké konference Marketing Identity, kterou pořádá Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda. 

Hlavním cílem konference je poskytnout prostor pro šíření nejnovějších vědeckých poznatků i praktických zkušeností z marketingu, médií a komunikace. Konference je také místem pro dialog mezi odborníky z řad akademiků a praxe. V letošním roce bylo ústředním tématem Digital Mirrors, kterým chtějí organizátoři upozornit na otázku, do jaké míry je virtualita odrazem reality.

Hlavní téma bylo rozděleno na 4 sekce, v rámci nichž mohli účastníci vyslechnout přednášky a následně se zúčastnit také diskuze. S příspěvky vystoupilo i několik zástupců ŠKODA AUTO Vysoké školy - Mgr. Emil Velinov, Ph.D., Ing. Martina Beránek, Ph.D., doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D., Ph.D. a Ing. Eva Jaderná, Ph.D. Dr. Jaderná představila téma Green marketing automobilových výrobců, se kterým zaujala natolik, že byla oceněna za nejlepší prezentaci v kategorii THE SECRET MIRROR OF GENERATION AND CONSUMERS . „Prezentovaná data vychází z výzkumu, který vznikl ve spolupráci se studenty ŠKODA AUTO Vysoké školy v rámci studentského grantu a zaměřuje se na postoje různých generací českých spotřebitelů vůči zeleným produktům a zeleným aktivitám firem v automobilovém průmyslu," vysvětluje Eva Jaderná z Katedry marketingu a managementu ŠKODA AUTO Vysoké školy.

 

Gratulujeme k úspěchu!


RSS
Tento web používá k poskytování funkcí a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o podmínkách používání těchto stránek najdete zde.