Studenti ŠKODA AUTO Vysoké školy konzultují své práce s odborníky na průzkum trhu

3/28/2019
​Na ŠKODA AUTO Vysoké škole dlouhodobě usilujeme o propojení s praxí. A o tom, že i jazyk je potřeba trénovat především na praktických projektech, se přesvědčili studenti předmětu AJ C1-2. Tentokrát k nám zavítal nejnovější partner NMS Market Research. Na Pražské pobočce ŠKODA AUTO Vysoké školy proběhlo první setkání s odborníky na průzkum trhu, kteří budou studentům odbornou oporou při zpracování semestrálního projektu.
Během setkání si studenti vyslechli přednášku Filipa Rybína, po níž následovala diskuze. To vše samozřejmě v anglickém jazyce.  „Studenti měli možnost zjistit, jak v praxi výzkumné agentury celý proces probíhá a na co si dát při vlastní práci pozor. Získali také tipy co je a co není efektivní a navíc dostali nabídku odborných konzultací," vysvětluje přínosy prorektorka ŠKODA AUTO Vysoké školy Lenka Stejskalová. Téma „Market Research" bylo úvodem k projektu, který studenti v  rámci vyučovaného modulu zpracovávají.  Dvou až čtyřčlenné týmy nejprve vyberou existující či smyšlený produkt, následně vytvoří a realizují průzkum trhu. Výsledky podrobí analýze a na jejím základě připraví kampaň, jejíž součástí bude tisková zpráva pro média, natočená televizní nebo rozhlasová reklama, reklamní dopis či logo na podporu identity značky.

 

Výsledné projekty budou studenti prezentovat a prodávat na fiktivním veletrhu 15. 5. 2019 v kreativním centru InnoCube na ŠKODA AUTO Vysoké škole v Mladé Boleslavi. Pokud vás také zajímá, jak se studenti s úkoly poperou, sledujte nás na Facebooku @SAVS.MB a na Instagramu @skoda_auto_vysoka_skola


RSS
Tento web používá k poskytování funkcí a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o podmínkách používání těchto stránek najdete zde.