CZ | EN | RU

Vznik unikátní aplikace pro plánování podpoří odborníci ze ŠKODA AUTO Vysoké školy

8/22/2018
Projekt společnosti DYNAMIC FUTURE uspěl a byl tak komisí doporučen k financování.
Katedra logistiky a automobilové techniky ŠKODA AUTO Vysoké školy se zapojí do vývoje aplikace pro prediktivní operativní plánování a řízení komplexních výrobních procesů. Projekt je realizován ve spolupráci se společností DYNAMIC FUTURE s.r.o., která uspěla ve výběrovém řízení a získala na realizaci dotaci ve výši téměř 3 576 000 Kč.

27. července 2018 vyhodnotila výběrová komise Ministerstva průmyslu a obchodu návrhy projektů v rámci Výzvy IV., programu Aplikace v Operačním programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Projekt společnosti  DYNAMIC FUTURE s názvem „Vývoj nového SW od společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.; Prediktivní plánovací aplikace 4.0.“ uspěl a byl tak komisí doporučen k financování.

Projekt je zaměřen na vývoj univerzální a snadno nastavitelné, globálně uplatnitelné aplikace pro prediktivní operativní plánování a řízení komplexních výrobních procesů. Aplikace ve své podstatě změní princip technologie z dynamického na prediktivní plánování, a to vše v reálném čase.  Tuto technologii nenabízí žádný z globálních hráčů informačních systémů. Výsledkem spolupráce mezi ŠKODA AUTO Vysokou školou a DYNAMIC FUTURE s.r.o. bude funkční aplikace (alfa) a následná komercionalizace a uvedení na trh.

​V říjnu se uskutečnil 15. ročník logistického fóra LOG-IN, které je jedinou akcí v ČR zaměřenou 100% na případové studie, inovace, efektivní řešení a nové projekty v oblasti logistiky. Svého zástupce zde měla i ŠKODA AUTO Vysoká škola. Ing. David Holman, Ph.D. představil inovativní způsob řízení logistických systémů, Celostní systémové myšlení.
​Tým pěti zástupců ze ŠKODA AUTO Vysoké školy pod vedením doc. Ing. Pavla Štracha, Ph.D., Ph.D. soupeří v soutěži CESIM Global Business Challenge, která se koná pod záštitou Accreditation Council for Business Schools and Programs (ACBSP).
​Ve dnech 6. – 7. listopadu 2018 proběhl na zámku ve slovenské Smolenici 15. ročník mezinárodní vědecké konference Marketing Identity, kterou pořádá Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda. 

RSS
Tento web používá k poskytování funkcí a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním a používáním souborů cookies. Více o podmínkách používání těchto stránek najdete zde.