Studijní program Ekonomika a management
                    Mezinárodní marketing
Navazující magisterské programy a specializace
                 
            Titul
            Ing. 
        Forma studia
            prezenční i kombinovaná
        Délka
            2 roky 
        Jazyk
            český nebo anglický
        Místo
            Mladá Boleslav i Praha 
        Základní informace o studiu
Specializace Mezinárodní marketing je součástí studijního programu Ekonomika a management. Jejím cílem je poskytnout fundovaný základ pro budoucí kariéru vrcholového manažera v mezinárodním prostředí průmyslových firem, konzultačních společností či firem poskytujících průmyslové služby.
Součástí širokého záběru vzdělání jsou znalosti středně pokročilé ekonomie, mezinárodních účetních standardů, finančního řízení korporace včetně aspektu mezinárodního zdanění globálních logistických řetězců, osvojení vyjednávacích a komunikačních dovedností a středně pokročilá úroveň dvou světových jazyků.
Pozice:
- Manažer prodeje
- Manažer nákupu
- Specialista/manažer mezinárodního marketingu
- Specialista/manažer mezinárodních projektů
- Tiskový mluvčí
- PR specialista/manažer
- Asistent vrcholového managementu
Profilové předměty:
- Strategický marketingový management
- Mezinárodní management
- Public Relations
- Dealer management
- Kultura, podnik a management
Proč zvolit ke studiu na ŠAVŠ specializaci MEZINÁRODNÍ MARKETING?
 
             
                 
                 
                 
                 
                