Menu

Možnosti spolupráce

Investujte do talentu, reputace i budoucnosti. Navažte partnerství ve ŠAVŠ!  

Partnerská spolupráce stojí na pevných základech a nabízí široké spektrum možností, jak společně růst, inovovat a přinášet hodnotu studentům i praxi. Zapojit se můžete zejména v těchto oblastech: 

Studentské praxe a zadávání témat závěrečných prací 

  • Propojujeme teorii s praxí a nabízíme partnerům možnost aktivně se podílet na profesním rozvoji našich studentů

Společné výzkumné projekty

  • Spolu vytváříme inovativní řešení a podporujeme aplikovaný výzkum s reálným dopadem na průmysl i společnost

Výukové produkty a expertní služby v rámci celoživotního vzdělávání

Připravujeme kurzy a programy na míru, které odpovídají potřebám firem i jednotlivců

Účast odborníků na výuce

  • Otevíráme dveře profesionálům z praxe, kteří svými zkušenostmi obohacují výuku a přinášejí autentický pohled na aktuální témata

Spoluorganizace konferencí a symposií

  • Společně vytváříme platformy pro sdílení know-how, networking a rozvoj odborné komunity

Podpora při přijímání absolventů

  • Partnerům nabízíme přístup k talentovaným a připraveným absolventům, kteří mohou posílit jejich týmy

Propagace partnera

  • Spolupráci stavíme na vzájemné podpoře – nabízíme prostor pro prezentaci partnerů v rámci našich aktivit a komunikačních kanálů
20241104_Hejdovka_Lighter-70.jpg
IMG_5863-2 (1).jpg

Co přináší spolupráce pro partnera? 

Přímé propojení se studenty napříč všemi specializacemi

  • Možnost navázat kontakt s budoucími odborníky už během jejich studia

Možnost ovlivňovat vzdělávací obsah

  • Aktivní zapojení do tvorby studijních témat a rozvoje klíčových kompetencí našich absolventů

Přístup k talentům

  • Snadná cesta k zapojení studentů do stáží, projektů, výzkumu či závěrečných prací

Posílení employer brandingu

  • Budování povědomí o značce zaměstnavatele mezi mladou generací profesionálů

Společné PR a komunikační aktivity

  • Využití partnerství pro společnou prezentaci, propagaci a dlouhodobou spolupráci

Mgr. Kateřina Müllerová

specialistka oddělení marketingové komunikace (interní marketing)