Menu
Studijní program Ekonomika a management

Management obchodu

Bakalářské programy a specializace
Titul
Bc.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
3,5 roku (7 semestrů)
Jazyk
český i anglický
Místo
Mladá Boleslav (v ČJ i AJ) i Praha
Praxe
Povinná v 5. semestru

Základní informace o studiu

Zajímá Vás do detailu, jak fungují firmy a trhy na národní i na mezinárodní úrovni a chcete se stát schopnými manažery, nebo třeba začít vlastní úspěšné podnikání? Zvolte si ke studiu na naší škole specializaci Management obchodu, která má důkladný záběr nejen v oblasti managementu, marketingu nebo výzkumu trhu, ale třeba i v komunikaci, retailu nebo projektovém řízení.

Výuka je zaměřená především na propojení s praktickými dovednostmi. 

Jako absolventi se uplatníte na pozicích specialistů a koordinátorů v prodeji, exportu nebo importu firem, na oddělení marketingu, marketingového výzkumu, komunikace nebo projektech, které firmy řeší v souvislosti se svými mezinárodními aktivitami.

Pozice:

  • Specialista nákupu či prodeje
  • Specialista produktového marketingu
  • Specialista marketingové komunikace
  • Specialista komunikace podniku
  • Specialista HR marketingu

Profilové předměty:

  • Management obchodu
  • B2B marketing
  • Marketingová komunikace
  • Marketingový výzkum
  • Mezinárodní obchod
  • Personální management 
  • Právo v marketingu
  • Digitální marketing a e-commerce 

Chceš řídit byznys, ne jen vykonávat příkazy? Studuj Management obchodu na ŠAVŠ!

Anna Černoušková

studentka specializace Management obchodu

Proč si ke svému studiu zvolila právě Škoda Auto Vysokou školu, co jí na studiu baví, jaké má zážitky, a co by poradila budoucím studentům?

Přečtěte si rozhovor s Annou Černouškovou!

Rozhovor s Annou Černouškovou

David Mareš

student specializace Management obchodu

Proč si vybral pro vysokoškolské studium právě Škoda Auto Vysokou školu, jak využívá benefity, co považuje za svůj největší úspěch, a co by poradil budoucím studentům?

Přečtěte si rozhovor s Davidem Marešem