Menu
Studijní program Ekonomika a management

Management nákupu

Bakalářské programy a specializace
Titul
Bc.
Forma studia
prezenční i kombinovaná
Délka
3,5 roku (7 semestrů)
Jazyk
český nebo anglický
Místo
Mladá Boleslav
Praxe
Povinná v 5. semestru

Základní informace o studiu

Zajímá Vás obor s globální perspektivou růstu? Zvolte si ke studiu na naší škole specializaci Management nákupu, díky které si osvojíte nákupní rozhodovací proces, zjistíte, jak vést nákupní jednání i vyjednávání, seznámíte se s trendy v mezinárodním obchodě a objevíte tajemství B2B vztahů, to vše navíc propojené s logistikou a projektovým řízením.
 
Výuka je zaměřená především na propojení s praktickými dovednostmi, a to díky simulaci reálného nákupního jednání.

Jako absolventi se uplatníte na pozicích nákupčích v podnicích působících v oblasti strojírenství (především v automobilovém průmyslu a souvisejících odvětvích), ale i v dalších výrobních nebo nevýrobních odvětvích.

Pozice:
  • Nákupčí
  • Nákupčí specialista
  • Value stream specialista
  • Specialista vendor managementu
Profilové předměty:
  • Nákupní rozhodovací proces
  • Vybrané otázky z oblasti nákupu
  • B2B marketing
  • Základy procesního řízení
  • Finanční analýza